Чи варто замовляти контекстну рекламу та чим характерна послуга
Бізнес в інтернеті здатен принести значний прибуток, тому комерційні компанії активно займаються просуванням своїх сайтів. У тому випадку, якщо вебресурс не має стабільного трафіку, контекстна реклама http://rionews.com.ua/news/nonpublicated/now/n2122173818 допоможе залучити відвідувачів, які зацікавлені у певному товарі або послузі. Щоб уникнути сумнівних варіантів, замовляйте зазначений тип реклами на Гугл.
Як користуватися сервісом
Для замовлення контекстної реклами, слід пройти реєстрацію на сервісі Google Ads, тим самим створити робочий кабінет. Потім перерахуйте необхідну суму грошових коштів, щоб мати можливість запустити рекламну компанію. Гугл пропонує наступні формати:
- Пошукові оголошення;
- Медійні банери;
- Відео ролик;
- Товарне оголошення;
- Просування мобільного додатку.
Таким чином, можливо обрати різні стратегії, які принесуть бажаний результат. До простого підходу, можна віднести формування пошукового оголошення. Для цього проаналізуйте чинні тренди, а потім сформуйте текстовий запит. Наприклад, якщо займаєтеся реалізацією смартфонів, тоді достатньо тексту «Купити смартфон в Києві», щоб отримати відвідувачів, які зацікавлені у придбанні нового смартфона.
Співпраця зі спеціалістом
Хоча для розміщення оголошень не треба бути професійним маркетологом, втім не завжди вдається вийти на позитивний результат. А саме, отримання трафіку не гарантує продажі, тому треба розміщувати більш детальні запити. Для цього раціонально звернутися до спеціаліста, який здатен надати певні гарантії.
Річ у тім, що сучасні агентства успішно продають товари, через контекстну рекламу, тому здатні сформувати такі запити, які з великою ймовірністю принесуть прибуток. Власнику вебресурсу знадобиться відстежувати технічну складову, й дотримуватися адекватних ринкових цін.
Приклад успішних продажів
Враховуючи той факт, що тема смартфонів зараз має високий попит, детально розглянемо модель, яка здатна принести прибуток. Щоб не ускладнювати процес, користуватися будемо лише пошуковими оголошеннями. Такий формат не потребує додаткового контенту, достатньо подавати посилання з анкорами.
Одразу зверніть увагу, що краще інвестувати у повноцінний каталог оголошень, щоб охопити значну категорію потенційних клієнтів. При формуванні запиту, раціонально обрати конкретну модель смартфона, бо у загальному розділі може не бути тих пропозицій, які потрібні користувачу. Також зверніть увагу на популярні моделі сегмента, які успішно продаються в інтернет-магазинах. Таким чином, до фрази «купити в Києві смартфон», слід додати назву моделі (Samsung Galaxy S22 Ultra, Huawei Mate 50 Pro, OPPO Find X5, Realme GT NEO 3T або інший аналог).
22.09.2023, 17:00