Скільки коштує офісний переїзд?
Офісний переїзд – справа серйозна. Зазвичай з його проведення виділяється певний бюджет. Щоб оцінити можливі витрати, потрібно знати, чого вони залежать. Отже, з яких складових складається загальна вартість офісного переїзду?
Велику роль грає обсяг робіт. Коли переїжджає філія банку з важкими сейфами, величезними банкоматами та безліччю робочих місць, потрібно кілька бригад вантажників. Для перевезення важких та великогабаритних вантажів потрібні такелажники. Їхні послуги оплачуються дорожче, ніж робота звичайної бригади з перенесення меблів, адже кваліфікація у такелажників вища, а робота складніша. Крім того, чим більше вантажу – тим більше має бути місткість автотранспорту. З кожною додатковою машиною ціна переїзду зростає. Враховується при оцінці переїзду та відстань, яку потрібно подолати. При цьому не всі перевізники дотримуються єдиних поглядів. Одні вважають час, проведений у дорозі, тобто ви платите за кожну годину шляху. В інших компаніях вважають за краще брати плату за кожен кілометр шляху. Коли потрібно подолати велику відстань, вигідніше платити за кілометраж. оскільки при «часовому» розрахунку може вийти дорожче. А оплачувати час, бездарно загублений у пробці, не хочеться нікому. З іншого боку, якщо ви переїжджаєте в межах кількох районів, краще вибирати ту форму оплати, яка здається вам більш підходящою. Якщо водій зможе прокласти найкоротший маршрут і уникнути пробок, то погодинна оплата може виявитися навіть більш вигідною, ніж «кілометрова».
Дорога з урахуванням пробок може зайняти у вас кілька годин, і багато хто намагається провести переїзд у вихідні або навіть у свята. З одного боку, це дуже раціонально щодо часу. З іншого боку – не факт, що вдасться вигадати в грошах. Багато мувінгових компаній беруть доплату за проведення переїзду у святкові дні або, скажімо, у неділю. Що ж до власне перевезень, тут враховується кілометраж і тип машини – адже компактна «Газель» та потужний самоскид споживають різну кількість палива. І, звичайно, до цієї суми входить і оплата праці водія.
Майже всі мувінгові компанії складають прайс-листи, де детально вказується вартість кожної послуги. при перевезеннях, як ми вже казали, оцінюється кожен кілометр шляху. робота вантажників зазвичай обчислюється в нормо-годинах, і ви платите за кожну нормо-годину. Але, крім цього, є і додаткові послуги. Це може бути збирання або розбирання меблів, пакувальні роботи, супровід вантажу в дорозі (послуги експедитора) і навіть прибирання сміття. Їх вартість також має бути вказана у прайсі. Деякі недобросовісні компанії не попереджають про це заздалегідь, а включають такі послуги в рахунок заднім числом. Ось чому при зустрічі з представником компанії важливо якнайдокладніше розпитати його, що входить у вартість переїзду. Ідеальний варіант, якого потрібно прагнути – це детальний кошторис, де чітко розписані обсяг та вартість усіх видів робіт.
До офісного переїзду краще готуватись заздалегідь. Якщо вам потрібно провести переїзд якнайшвидше, протягом одного-двох днів, будьте готові до доплати «за терміновість». Але спочатку поцікавтеся, коли фірма-перевізник зможе виконати ваше замовлення. Мувінгові компанії з великим штатом працівників можуть провести ваш переїзд найближчим часом і без додаткової плати. Ще краще переїжджати влітку, коли обсяг робіт невеликий. Цілком можливо, що доплачувати за термінову роботу не доведеться. Замовляйте вантажні перевезення у Львові на сайті https://gruz-taxi.lviv.ua
Остерігайтесь компаній, які пропонують «послуги найвищої якості за сто карбованців на годину». Можливо, переїзд із такою фірмою може обійтися на перший погляд дешево, але наслідки його непередбачувані. Слово «демпінг» зараз відоме будь-якому успішному бізнесменові. Це зниження цін, що має зробити фірму привабливішою у власних очах клієнтів. Але, як правило, демпінг — це доля непрофесіоналів, яким терміново потрібно виправити своє фінансове становище. Якщо вам обіцяють чудовий переїзд всього за п’ятсот рублів, сміливо звертайтесь до іншої компанії.
Хороший переїзд і дешевий переїзд – різні поняття. Пам’ятайте про закон збереження енергії, а точніше – про його вільне трактування: «Якщо в одному місці прибуло – значить, в іншому місці обов’язково зменшиться». У випадку з «дешевими» вантажниками цей нехитрий афоризм може спричинити втрату важливих документів або пошкодження дорогих меблів. Крім того, професіонали виконують свої обов’язки набагато швидше за нефахівців. Таким чином вони збережуть для вас такий цінний час і ви зможете швидко відновити роботу. Впевнені в собі фахівці оцінюватимуть свої послуги, виходячи із реальних витрат часу та сил. Тому не бійтеся звернення до відомої та успішної фірми, яка дорожить своїм ім’ям. Це гарантія високої якості роботи.